FAQ

Odpowiemy na każde Twoje pytanie

  • Czy aplikacja ma jeszcze jakieś funkcje poza przechowywaniem paragonów?

    add

    Tak, PanParagon to kompleksowa aplikacja zakupowa. Poza skanowaniem i przechowywaniem paragonów, w aplikacji możesz także:

    • - sprawdzać statystyki wydatków,
    • - przeglądać gazetki promocyjne,
    • - wyszukać najlepsze promocje w wyszukiwarce produktów,
    • - przechowywać karty lojalnościowe,
    • - tworzyć listy zakupowe,
    • - korzystać z kuponów rabatowych,
    • - ubezpieczać sprzęt elektroniczny.
  • Moje paragony zniknęły! Co zrobić?

    add

    Sprawdź czy nie włączyłeś filtrów w aplikacji, takich jak zakres dat lub cen. Upewnij się, że paragon nie został przeniesiony do archiwum (ikonka lejka w górnym prawym rogu aplikacji). Jeżeli wszystkie filtry są nieaktywne i nadal nie widzisz swoich paragonów, skontaktuj się z nami w tej sprawie wysyłając zgłoszenie z aplikacji (Menu -> 'Wyślj zgłoszenie).

  • Gdzie przechowywane są moje paragony?

    add

    Paragony są przechowywane na naszych serwerach. Dzięki temu, gdy zgubisz lub wymienisz telefon, będziesz mógł odzyskać swoje paragony. By było to możliwe, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu poprzez konto Google lub Facebook. Dodatkowo możesz zaznaczyć w ustawieniach aby aplikacja tworzyła kopię lokalną zdjęć paragonów w galerii Twojego telefonu.

  • Czy jest opcja przechowywania paragonów w chmurze ?

    add

    Jeśli posiadasz telefon z systemem Android, przejdź do ustawień aplikacji i umożliw tworzenie lokalnej kopii danych w telefonie (w galerii), a następnie z poziomu telefonu włącz synchronizację z chmurą.

    Jeśli posiadasz telefon z systemem iOS, przejdź do ustawień telefonu i wybierz PanaParagona jako jedną z aplikacji, która może używać iCloud. Następnie przejdź do PanaParagona i w ustawieniach zaznacz opcję "Przechowuj zdjęcia paragonów w iCloud".

  • Czy po zmianie lub utracie telefonu nadal będę widzieć swoje paragony?

    add

    By mieć pewność, że Twoje paragony zostaną zachowane, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu kontem Facebook lub Google. Na nowym urządzeniu zaloguj się ponownie za pomocą tego samego konta – wtedy Twoje paragony zostaną przywrócone.

  • Kiedy paragony trafiają do archiwum?

    add

    Paragony trafiają automatycznie do archiwum po upływie ich gwarancji. W celu wyświetlenia paragonów archiwalnych, zmień filtry klikając w ikonkę lejka (prawy górny róg ekranu aplikacji). Gdy opcję "Pokazuj" ustawisz w trybie: "Wygasłe", aplikacja wyświetli archiwalne paragony.

  • Dlaczego z ekranu startowego zniknęły karty lojalnościowe, gazetki oraz listy zakupowe?

    add

    Jeśli korzystasz z telefonu z Androidem sprawdź w ustawieniach aplikacji czy nie został zmieniony region na inny niż Polska (lewe boczne menu -> ustawienia -> następnie w sekcji personalizacja wybierz region: Polska.
    Jeśli jesteś posiadaczem telefonu z iOS region sprawdzisz i edytujesz z poziomu ustawień telefonu, a nie z poziomu aplikacji.

  • Jak zmienić język aplikacji?

    add

    Język aplikacji dostosowany jest do języka systemu operacyjnego w telefonie. Nie ma możliwości jego zmiany z poziomu aplikacji.

  • Czy istnieje możliwość edycji lub tworzenia własnych kategorii?

    add

    Tak, w PanuParagonie można dodawać własne kategorie. Aby je utworzyć, podczas dodawania lub edycji paragonu kliknij znak „+” w polu “Moje kategorie” i wpisz nazwę kategorii, którą chcesz utworzyć. Nazwy Twoich kategorii mogą zawierać litery, cyfry, znaki specjalne oraz emotikony.

    Jeśli wcześniej korzystałeś/łaś z hastagów, zostaną one automatycznie zamienione na własne kategorie.

    Więcej na temat własnych kategorii przeczytasz w tym wpisie.

  • Jak usunąć kategorie własne?

    add

    Aby usunąć własną kategorię należy dokonać edycji wszystkich paragonów, na których dodana jest kategoria, którą chcesz usunąć.

  • Jak sprawdzić statystyki własnych kategorii?

    add

    Aby sprawdzić statystyki własnych kategorii, przejdź do zakładki “Statystyki”. Następnie kliknij w ikonę symbolizującą koszulkę (widoczną w prawym, górnym rogu).

    Statystyki wydatków oznaczonych własnymi kategoriami są dostępne po postawieniu dowolnej kawy. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.

  • Co się stanie, kiedy postawię Wam kawę?

    add

    Po postawieniu dowolnej kawy, otrzymasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności. Dzięki temu będziesz mieć możliwość:

    • - pobrania statystyk swoich wydatków jako plik CSV, który otworzysz w Excelu,
    • - sprawdzenia statystyk wydatków oznaczonych własnymi kategoriami.

  • Kiedy otrzymam dostęp do statystyk własnych kategorii po postawieniu Wam kawy?

    add

    Dostęp do statystyk jest natychmiastowy. Nie wysyłamy kodu aktywacyjnego. Należy odświeżyć aplikację lub wylogować się i zalogować, a dostęp do statystyk będzie możliwy.

  • Chcę postawić Wam kawę. Jak mogę za nią zapłacić?

    add

    Dziękujemy, że chcesz nas wesprzeć! Płatność za kawę musi odbyć się poprzez Google Play lub App Store. Jeśli dostępne tam metody płatności nie są dla Ciebie odpowiednie, możesz skorzystać z kart podarunkowych Google Play lub App Store. Więcej na ich temat dowiesz się z poniższych stron:

  • Jak wykorzystać funkcję „Polisy”?

    add

    Aplikacja PanParagon współpracuje z towarzystwem ubezpieczeniowym WARTA. Za pomocą aplikacji możesz wykupić ubezpieczenie od awarii i/lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu z kategorii Elektronika, na bardzo korzystnych warunkach. Instrukcję ubezpieczania znajdziesz na naszej stronie www.panparagon.pl w sekcji „Ubezpiecz sprzęt”

  • Gdzie mogę znaleźć OWU (ogólne warunki ubezpieczenia) sprzętu elektronicznego, które oferujecie?

    add

    OWU oraz kartę produktu znajdziesz podczas ubezpieczania sprzętu na jednym z pierwszych ekranów w aplikacji.
    Dodatkowo OWU/karta produktu/RODO jest dostępne na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/OWU.pdf

  • Na paragonie jest więcej niż jeden sprzęt. Jak wykupić polisy dla poszczególnych sprzętów?

    add

    Aby ubezpieczyć np. dwa sprzęty, należy dodać ponownie drugi raz ten sam paragon/fakturę do aplikacji. Podczas procesu ubezpieczania wybierz odpowiednią grupę sprzętową, producenta i cenę ubezpieczanego sprzętu. Na podstawie wartości sprzętu zostanie wyliczona składka. Pamiętaj, że masz tylko 7 dni od zakupu sprzętu na ubezpieczenie go od najpoważniejszych uszkodzeń i kradzieży. Po tym czasie będziesz mógł ubezpieczyć sprzęty tylko od awarii.

  • Jak udostępnić pojedynczy paragon?

    add

    Ta sama instrukcja dotyczy również pojedynczych kart lojalnościowych oraz list zakupowych.
    Osoba, która ma mieć podgląd do wybranego przez Ciebie paragonu musi być zalogowana na swoje konto w aplikacji PanParagon.

    Następnie abyś mógł udostępnić paragon:

    1. Wejdź w zakładkę PARAGONY → wybierz ten konkretny, który chcesz udostępnić
    2. W prawym górnym rogu znajduje się ikona udostępnienia (obok symbolu drukarki) → kliknij w ikonę → udostępnij paragon
    3. Wpisz adres mailowy na jaki osoba, której chcesz udostępnić paragon loguje się do aplikacji.
    4. Osoba, której chcesz udostępnić paragon otrzyma maila z prośbą o potwierdzenie. Po jego zaakceptowaniu uzyska wgląd do udostępnionego przez Ciebie paragonu.
  • Czy istnieje możliwość współdzielenia paragonów pomiędzy wieloma użytkownikami?

    add

    Aby współdzielić całe konto, użytkownik, któremu chcesz je udostępnić musi być zalogowany na swoje konto w aplikacji PanParagon. Następnie:

    1. Rozwiń boczne menu→centrum udostępnienia
    2. W pustym polu wpisz adres mailowy użytkownika, któremu chcesz udostępnić konto→ wyślij.
    3. Użytkownik otrzyma na maila potwierdzenie udostępnienia konta, które powinien zatwierdzić. Może również wpisać kod akceptacji widoczny w aplikacji użytkownika udostępniającego konto.
  • Jaki jest koszt korzystania z aplikacji ?

    add

    Aplikacja jest całkowicie darmowa. Istnieje opcja dobrowolnego wsparcia jej twórców. Za korzystanie z aplikacji, możesz podziękować stawiając nam kawę (Menu → opcja „wesprzyj nas”). Dzięki temu uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

  • Czy istnieje możliwość użycia konta innego niż Google lub Facebook?

    add

    Nie, logowanie kontem Google lub Facebook to jedyny sposób utworzenia konta w aplikacji.

  • Jak usunąć konto?

    add

    Jeśli chcesz usunąć konto, zaloguj się do aplikacji i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

    -Android: Burger Menu -> Ustawienia -> na dole ekranu jest przycisk "Usuwanie konta".

    -iOS: Dolna belka "Więcej" -> Ustawienia -> na dole ekran jest przycisk "Usuń konto".

  • W aplikacji brakuje interesującej mnie waluty.

    add

    Wyślij nam zgłoszenie z aplikacji (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją jakiej waluty brakuje. Zostanie ona dodana w następnej wersji aplikacji.

  • Czy zdjęcia paragonów widoczne w aplikacji są respektowane w sklepach?

    add

    Do reklamacji lub zwrotu nie potrzebujesz oryginału paragonu. Wystarczy jego kopia – w tym przypadku zdjęcie dostępne w aplikacji PanParagon. Jeśli jednak sprzedawca zażąda paragonu w formie papierowej, możesz go z łatwością wydrukować. Więcej informacji znajdziesz w opinii prawnej dostępnej na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/opiniaPrawna.pdf