FAQ
Odpowiemy na każde Twoje pytanie
Odpowiemy na każde Twoje pytanie
Czy aplikacja ma jeszcze jakieś funkcje poza przechowywaniem paragonów?
add removeTak, PanParagon to kompleksowa aplikacja zakupowa. Poza skanowaniem i przechowywaniem paragonów, w aplikacji możesz także:
Moje paragony zniknęły! Co zrobić?
add removeSprawdź czy nie włączyłeś filtrów w aplikacji, takich jak zakres dat lub cen. Upewnij się, że paragon nie został przeniesiony do archiwum (ikonka lejka w górnym prawym rogu aplikacji). Jeżeli wszystkie filtry są nieaktywne i nadal nie widzisz swoich paragonów, skontaktuj się z nami w tej sprawie wysyłając zgłoszenie z aplikacji (Menu -> 'Wyślj zgłoszenie).
Gdzie przechowywane są moje paragony?
add removeParagony są przechowywane na naszych serwerach. Dzięki temu, gdy zgubisz lub wymienisz telefon, będziesz mógł odzyskać swoje paragony. By było to możliwe, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu poprzez konto Google lub Facebook. Dodatkowo możesz zaznaczyć w ustawieniach aby aplikacja tworzyła kopię lokalną zdjęć paragonów w galerii Twojego telefonu.
Czy jest opcja przechowywania paragonów w chmurze ?
add removeJeśli posiadasz telefon z systemem Android, przejdź do ustawień aplikacji i umożliw tworzenie lokalnej kopii danych w telefonie (w galerii), a następnie z poziomu telefonu włącz synchronizację z chmurą.
Jeśli posiadasz telefon z systemem iOS, przejdź do ustawień telefonu i wybierz PanaParagona jako jedną z aplikacji, która może używać iCloud. Następnie przejdź do PanaParagona i w ustawieniach zaznacz opcję "Przechowuj zdjęcia paragonów w iCloud".
Czy po zmianie lub utracie telefonu nadal będę widzieć swoje paragony?
add removeBy mieć pewność, że Twoje paragony zostaną zachowane, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu kontem Facebook lub Google. Na nowym urządzeniu zaloguj się ponownie za pomocą tego samego konta – wtedy Twoje paragony zostaną przywrócone.
Kiedy paragony trafiają do archiwum?
add removeParagony trafiają automatycznie do archiwum po upływie ich gwarancji. W celu wyświetlenia paragonów archiwalnych, zmień filtry klikając w ikonkę lejka (prawy górny róg ekranu aplikacji). Gdy opcję "Pokazuj" ustawisz w trybie: "Wygasłe", aplikacja wyświetli archiwalne paragony.
Dlaczego z ekranu startowego zniknęły karty lojalnościowe, gazetki oraz listy zakupowe?
add removeJeśli korzystasz z telefonu z Androidem sprawdź w ustawieniach aplikacji czy nie został zmieniony region na inny niż Polska (lewe boczne menu -> ustawienia -> następnie w sekcji personalizacja wybierz region: Polska.
Jeśli jesteś posiadaczem telefonu z iOS region sprawdzisz i edytujesz z poziomu ustawień telefonu, a nie z poziomu aplikacji.
Jak zmienić język aplikacji?
add removeJęzyk aplikacji dostosowany jest do języka systemu operacyjnego w telefonie. Nie ma możliwości jego zmiany z poziomu aplikacji.
Czy istnieje możliwość edycji lub tworzenia własnych kategorii?
add removeTak, w PanuParagonie można dodawać własne kategorie. Aby je utworzyć, podczas dodawania lub edycji paragonu kliknij znak „+” w polu “Moje kategorie” i wpisz nazwę kategorii, którą chcesz utworzyć. Nazwy Twoich kategorii mogą zawierać litery, cyfry, znaki specjalne oraz emotikony.
Jeśli wcześniej korzystałeś/łaś z hastagów, zostaną one automatycznie zamienione na własne kategorie.
Więcej na temat własnych kategorii przeczytasz w tym wpisie.
Jak usunąć kategorie własne?
add removeAby usunąć własną kategorię należy dokonać edycji wszystkich paragonów, na których dodana jest kategoria, którą chcesz usunąć.
Jak sprawdzić statystyki własnych kategorii?
add removeAby sprawdzić statystyki własnych kategorii, przejdź do zakładki “Statystyki”. Następnie kliknij w ikonę symbolizującą koszulkę (widoczną w prawym, górnym rogu).
Statystyki wydatków oznaczonych własnymi kategoriami są dostępne po postawieniu dowolnej kawy. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.
Co się stanie, kiedy postawię Wam kawę?
add removePo postawieniu dowolnej kawy, otrzymasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności. Dzięki temu będziesz mieć możliwość:
Kiedy otrzymam dostęp do statystyk własnych kategorii po postawieniu Wam kawy?
add removeDostęp do statystyk jest natychmiastowy. Nie wysyłamy kodu aktywacyjnego. Należy odświeżyć aplikację lub wylogować się i zalogować, a dostęp do statystyk będzie możliwy.
Chcę postawić Wam kawę. Jak mogę za nią zapłacić?
add removeDziękujemy, że chcesz nas wesprzeć! Płatność za kawę musi odbyć się poprzez Google Play lub App Store. Jeśli dostępne tam metody płatności nie są dla Ciebie odpowiednie, możesz skorzystać z kart podarunkowych Google Play lub App Store. Więcej na ich temat dowiesz się z poniższych stron:
Jak wykorzystać funkcję „Polisy”?
add removeAplikacja PanParagon współpracuje z towarzystwem ubezpieczeniowym WARTA. Za pomocą aplikacji możesz wykupić ubezpieczenie od awarii i/lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu z kategorii Elektronika, na bardzo korzystnych warunkach. Instrukcję ubezpieczania znajdziesz na naszej stronie www.panparagon.pl w sekcji „Ubezpiecz sprzęt”
Gdzie mogę znaleźć OWU (ogólne warunki ubezpieczenia) sprzętu elektronicznego, które oferujecie?
add removeOWU oraz kartę produktu znajdziesz podczas ubezpieczania sprzętu na jednym z pierwszych ekranów w aplikacji.
Dodatkowo OWU/karta produktu/RODO jest dostępne na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/OWU.pdf
Na paragonie jest więcej niż jeden sprzęt. Jak wykupić polisy dla poszczególnych sprzętów?
add removeAby ubezpieczyć np. dwa sprzęty, należy dodać ponownie drugi raz ten sam paragon/fakturę do aplikacji. Podczas procesu ubezpieczania wybierz odpowiednią grupę sprzętową, producenta i cenę ubezpieczanego sprzętu. Na podstawie wartości sprzętu zostanie wyliczona składka. Pamiętaj, że masz tylko 7 dni od zakupu sprzętu na ubezpieczenie go od najpoważniejszych uszkodzeń i kradzieży. Po tym czasie będziesz mógł ubezpieczyć sprzęty tylko od awarii.
Jak udostępnić pojedynczy paragon?
add removeTa sama instrukcja dotyczy również pojedynczych kart lojalnościowych oraz list zakupowych.
Osoba, która ma mieć podgląd do wybranego przez Ciebie paragonu musi być zalogowana na swoje konto w aplikacji PanParagon.
Następnie abyś mógł udostępnić paragon:
Czy istnieje możliwość współdzielenia paragonów pomiędzy wieloma użytkownikami?
add removeAby współdzielić całe konto, użytkownik, któremu chcesz je udostępnić musi być zalogowany na swoje konto w aplikacji PanParagon. Następnie:
Jaki jest koszt korzystania z aplikacji ?
add removeAplikacja jest całkowicie darmowa. Istnieje opcja dobrowolnego wsparcia jej twórców. Za korzystanie z aplikacji, możesz podziękować stawiając nam kawę (Menu → opcja „wesprzyj nas”). Dzięki temu uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności.
Czy istnieje możliwość użycia konta innego niż Google lub Facebook?
add removeNie, logowanie kontem Google lub Facebook to jedyny sposób utworzenia konta w aplikacji.
Jak usunąć konto?
add removeJeśli chcesz usunąć konto, zaloguj się do aplikacji i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
-Android: Burger Menu -> Ustawienia -> na dole ekranu jest przycisk "Usuwanie konta".
-iOS: Dolna belka "Więcej" -> Ustawienia -> na dole ekran jest przycisk "Usuń konto".
W aplikacji brakuje interesującej mnie waluty.
add removeWyślij nam zgłoszenie z aplikacji (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją jakiej waluty brakuje. Zostanie ona dodana w następnej wersji aplikacji.
Czy zdjęcia paragonów widoczne w aplikacji są respektowane w sklepach?
add removeDo reklamacji lub zwrotu nie potrzebujesz oryginału paragonu. Wystarczy jego kopia – w tym przypadku zdjęcie dostępne w aplikacji PanParagon. Jeśli jednak sprzedawca zażąda paragonu w formie papierowej, możesz go z łatwością wydrukować. Więcej informacji znajdziesz w opinii prawnej dostępnej na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/opiniaPrawna.pdf
Zamknij okno