FAQ

Odpowiemy na każde Twoje pytanie

  • Gdzie mogę znaleźć OWU (ogólne warunki ubezpieczenia) sprzętu elektronicznego, które oferujecie?

    add

    OWU oraz kartę produktu znajdziesz podczas ubezpieczania sprzętu na jednym z pierwszych ekranów w aplikacji.
    Dodatkowo OWU/karta produktu/RODO jest dostępne na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/OWU.pdf

  • Na paragonie jest więcej niż jeden sprzęt. Jak wykupić polisy dla poszczególnych sprzętów?

    add

    Aby ubezpieczyć np. dwa sprzęty, należy dodać ponownie drugi raz ten sam paragon/fakturę do aplikacji. Podczas procesu ubezpieczania wybierz odpowiednią grupę sprzętową, producenta i cenę ubezpieczanego sprzętu. Na podstawie wartości sprzętu zostanie wyliczona składka. Pamiętaj, że masz tylko 7 dni od zakupu sprzętu na ubezpieczenie go od najpoważniejszych uszkodzeń i kradzieży. Po tym czasie będziesz mógł ubezpieczyć sprzęty tylko od awarii.

  • Jak wykorzystać funkcję „Polisy”?

    add

    Aplikacja PanParagon współpracuje z towarzystwem ubezpieczeniowym WARTA. Za pomocą aplikacji możesz wykupić ubezpieczenie od awarii i/lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu z kategorii Elektronika, na bardzo korzystnych warunkach. Instrukcję ubezpieczania znajdziesz na naszej stronie www.panparagon.pl w sekcji „Ubezpiecz sprzęt”

  • W aplikacji brakuje interesującej mnie waluty.

    add

    Wyślij nam zgłoszenie z aplikacji (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją jakiej waluty brakuje. Zostanie ona dodana w następnej wersji aplikacji.

  • Jak usunąć konto?

    add

    Jeśli chcesz usunąć konto, zaloguj się do aplikacji i wyślij nam zgłoszenie (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją, że chcesz usunąć konto.

  • Jaki jest koszt korzystania z aplikacji ?

    add

    Aplikacja jest całkowicie darmowa. Istnieje opcja dobrowolnego wsparcia jej twórców. Za korzystanie z aplikacji, możesz podziękować stawiając nam kawę (Menu → opcja „wesprzyj nas”). Dzięki temu staniesz się użytkownikiem premium, który będzie miał dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

  • Jak stać się użytkownikiem premium?

    add

    By korzystać z dodatkowych opcji, wystarczy że podziękujesz nam, fundując dowolną kawę (Menu -> Wesprzyj nas!)

  • Czym są hasztagi i jak ich używać?

    add

    Hasztagi pozwalają użytkownikowi dokładnie oznaczyć zakupy, by ułatwić ich późniejsze wyszukiwanie. W polu „nazwa paragonu” lub w notatce możesz dodać własny hashtag (wpisując przed nazwą symbol #), np. #dziecko lub #rozrywka. Z pomocą hasztagów możesz też wyszukiwać paragony wpisując na początku w polu wyszukiwania # - wyświetli Ci się lista ze zdefiniowanymi przez Ciebie hashtagami do wyboru. W wersji premium (po postawieniu nam dowolnej kawy), będziesz też mógł na podstawie hasztagów oglądać wybrane statystyki zakupowe.

  • Czy istnieje możliwość edycji lub tworzenia własnych kategorii?

    add

    Obecnie aplikacja nie pozwala na tworzenie własnych kategorii. W celu bardziej szczegółowego opisywania zakupów używaj hasztagów.

  • Kiedy paragony trafiają do archiwum?

    add

    Paragony trafiają automatycznie do archiwum po upływie ich gwarancji. W celu wyświetlenia paragonów archiwalnych, zmień filtry klikając w ikonkę lejka (prawy górny róg ekranu aplikacji). Gdy opcję "Pokazuj" ustawisz w trybie: "Wygasłe", aplikacja wyświetli archiwalne paragony.

  • Moje paragony zniknęły! Co zrobić?

    add

    Sprawdź czy nie włączyłeś filtrów w aplikacji, takich jak zakres dat lub cen. Upewnij się, że paragon nie został przeniesiony do archiwum (ikonka lejka w górnym prawym rogu aplikacji). Jeżeli wszystkie filtry są nieaktywne i nadal nie widzisz swoich paragonów, skontaktuj się z nami w tej sprawie wysyłając zgłoszenie z aplikacji (Menu -> 'Wyślj zgłoszenie).

  • Gdzie przechowywane są moje paragony?

    add

    Paragony są przechowywane na naszych serwerach. Dzięki temu, gdy zgubisz lub wymienisz telefon, będziesz mógł odzyskać swoje paragony. By było to możliwe, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu poprzez konto Google lub Facebook. Dodatkowo możesz zaznaczyć w ustawieniach aby aplikacja tworzyła kopię lokalną zdjęć paragonów w galerii Twojego telefonu.

  • Czy istnieje możliwość współdzielenia paragonów pomiędzy wieloma użytkownikami?

    add

    Współdzielenie paragonów np. między dwoma urządzeniami jest możliwe tylko w przypadku, gdy na każdym z nich zalogujesz się tym samym kontem Google lub Facebook. W przyszłości planujemy wprowadzić funkcję współdzielenia konta.

  • Czy zdjęcia paragonów widoczne w aplikacji są respektowane w sklepach?

    add

    Do reklamacji lub zwrotu nie potrzebujesz oryginału paragonu. Wystarczy jego kopia – w tym przypadku zdjęcie dostępne w aplikacji PanParagon. Jeśli jednak sprzedawca zażąda paragonu w formie papierowej, możesz go z łatwością wydrukować. Więcej informacji znajdziesz w opinii prawnej dostępnej na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/opiniaPrawna.pdf

  • Czy istnieje możliwość użycia konta innego niż Google lub Facebook?

    add

    Nie, logowanie kontem Google lub Facebook to jedyny sposób utworzenia konta w aplikacji.

  • Czy po zmianie lub utracie telefonu nadal będę widzieć swoje paragony?

    add

    By mieć pewność, że Twoje paragony zostaną zachowane, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu kontem Facebook lub Google. Na nowym urządzeniu zaloguj się ponownie za pomocą tego samego konta – wtedy Twoje paragony zostaną przywrócone.