FAQ
Odpowiemy na każde Twoje pytanie
Odpowiemy na każde Twoje pytanie
Gdzie mogę znaleźć OWU (ogólne warunki ubezpieczenia) sprzętu elektronicznego, które oferujecie?
add removeOWU oraz kartę produktu znajdziesz podczas ubezpieczania sprzętu na jednym z pierwszych ekranów w aplikacji.
Dodatkowo OWU/karta produktu/RODO jest dostępne na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/OWU.pdf
Na paragonie jest więcej niż jeden sprzęt. Jak wykupić polisy dla poszczególnych sprzętów?
add removeAby ubezpieczyć np. dwa sprzęty, należy dodać ponownie drugi raz ten sam paragon/fakturę do aplikacji. Podczas procesu ubezpieczania wybierz odpowiednią grupę sprzętową, producenta i cenę ubezpieczanego sprzętu. Na podstawie wartości sprzętu zostanie wyliczona składka. Pamiętaj, że masz tylko 7 dni od zakupu sprzętu na ubezpieczenie go od najpoważniejszych uszkodzeń i kradzieży. Po tym czasie będziesz mógł ubezpieczyć sprzęty tylko od awarii.
Jak wykorzystać funkcję „Polisy”?
add removeAplikacja PanParagon współpracuje z towarzystwem ubezpieczeniowym WARTA. Za pomocą aplikacji możesz wykupić ubezpieczenie od awarii i/lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu z kategorii Elektronika, na bardzo korzystnych warunkach. Instrukcję ubezpieczania znajdziesz na naszej stronie www.panparagon.pl w sekcji „Ubezpiecz sprzęt”
W aplikacji brakuje interesującej mnie waluty.
add removeWyślij nam zgłoszenie z aplikacji (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją jakiej waluty brakuje. Zostanie ona dodana w następnej wersji aplikacji.
Jak usunąć konto?
add removeJeśli chcesz usunąć konto, zaloguj się do aplikacji i wyślij nam zgłoszenie (Menu -> „Wyślij zgłoszenie”) z informacją, że chcesz usunąć konto.
Jaki jest koszt korzystania z aplikacji ?
add removeAplikacja jest całkowicie darmowa. Istnieje opcja dobrowolnego wsparcia jej twórców. Za korzystanie z aplikacji, możesz podziękować stawiając nam kawę (Menu → opcja „wesprzyj nas”). Dzięki temu staniesz się użytkownikiem premium, który będzie miał dostęp do dodatkowych funkcjonalności.
Jak stać się użytkownikiem premium?
add removeBy korzystać z dodatkowych opcji, wystarczy że podziękujesz nam, fundując dowolną kawę (Menu -> Wesprzyj nas!)
Czym są hasztagi i jak ich używać?
add removeHasztagi pozwalają użytkownikowi dokładnie oznaczyć zakupy, by ułatwić ich późniejsze wyszukiwanie. W polu „nazwa paragonu” lub w notatce możesz dodać własny hashtag (wpisując przed nazwą symbol #), np. #dziecko lub #rozrywka. Z pomocą hasztagów możesz też wyszukiwać paragony wpisując na początku w polu wyszukiwania # - wyświetli Ci się lista ze zdefiniowanymi przez Ciebie hashtagami do wyboru. W wersji premium (po postawieniu nam dowolnej kawy), będziesz też mógł na podstawie hasztagów oglądać wybrane statystyki zakupowe.
Czy istnieje możliwość edycji lub tworzenia własnych kategorii?
add removeObecnie aplikacja nie pozwala na tworzenie własnych kategorii. W celu bardziej szczegółowego opisywania zakupów używaj hasztagów.
Kiedy paragony trafiają do archiwum?
add removeParagony trafiają automatycznie do archiwum po upływie ich gwarancji. W celu wyświetlenia paragonów archiwalnych, zmień filtry klikając w ikonkę lejka (prawy górny róg ekranu aplikacji). Gdy opcję "Pokazuj" ustawisz w trybie: "Wygasłe", aplikacja wyświetli archiwalne paragony.
Moje paragony zniknęły! Co zrobić?
add removeSprawdź czy nie włączyłeś filtrów w aplikacji, takich jak zakres dat lub cen. Upewnij się, że paragon nie został przeniesiony do archiwum (ikonka lejka w górnym prawym rogu aplikacji). Jeżeli wszystkie filtry są nieaktywne i nadal nie widzisz swoich paragonów, skontaktuj się z nami w tej sprawie wysyłając zgłoszenie z aplikacji (Menu -> 'Wyślj zgłoszenie).
Gdzie przechowywane są moje paragony?
add removeParagony są przechowywane na naszych serwerach. Dzięki temu, gdy zgubisz lub wymienisz telefon, będziesz mógł odzyskać swoje paragony. By było to możliwe, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu poprzez konto Google lub Facebook. Dodatkowo możesz zaznaczyć w ustawieniach aby aplikacja tworzyła kopię lokalną zdjęć paragonów w galerii Twojego telefonu.
Czy istnieje możliwość współdzielenia paragonów pomiędzy wieloma użytkownikami?
add removeWspółdzielenie paragonów np. między dwoma urządzeniami jest możliwe tylko w przypadku, gdy na każdym z nich zalogujesz się tym samym kontem Google lub Facebook. W przyszłości planujemy wprowadzić funkcję współdzielenia konta.
Czy zdjęcia paragonów widoczne w aplikacji są respektowane w sklepach?
add removeDo reklamacji lub zwrotu nie potrzebujesz oryginału paragonu. Wystarczy jego kopia – w tym przypadku zdjęcie dostępne w aplikacji PanParagon. Jeśli jednak sprzedawca zażąda paragonu w formie papierowej, możesz go z łatwością wydrukować. Więcej informacji znajdziesz w opinii prawnej dostępnej na naszej stronie pod adresem: https://panparagon.pl/wp-content/uploads/2020/02/opiniaPrawna.pdf
Czy istnieje możliwość użycia konta innego niż Google lub Facebook?
add removeNie, logowanie kontem Google lub Facebook to jedyny sposób utworzenia konta w aplikacji.
Czy po zmianie lub utracie telefonu nadal będę widzieć swoje paragony?
add removeBy mieć pewność, że Twoje paragony zostaną zachowane, korzystaj z aplikacji po zalogowaniu kontem Facebook lub Google. Na nowym urządzeniu zaloguj się ponownie za pomocą tego samego konta – wtedy Twoje paragony zostaną przywrócone.
Zamknij okno