czy wiesz, że... Q&A PanaParagona

Czy wiesz, że…, czyli o co najczęściej pytacie PanaParagona

Loading the Elevenlabs Text to Speech AudioNative Player…

PanParagon ma już ponad 350 tysięcy użytkowników na całym świecie. To naprawdę ogromna grupa osób, które chcą uporządkować swoje paragony i kontrolować wydatki. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak w pełni wykorzystać potencjał naszej aplikacji. Zebraliśmy zatem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o funkcje i możliwości PanParagona. Przeczytaj więc ten artykuł i sprawdź, czy wiesz, że tak można zrobić. 😉

#1 Czy można dodawać własne kategorie?

Czy wiesz, że to pytanie otrzymujemy zdecydowanie najczęściej? 😉 Jak najbardziej możesz stworzyć swoje kategorie! Poniżej podpowiadamy jak możesz dodać własne kategorie w prosty sposób. Aby użyć własnych kategorii, wystarczy, że podczas edycji paragonu zaznaczysz swoją kategorię, która została wcześniej utworzona!

Statystyki uwzględniające kategorie z hashtagów są dostępne po postawieniu nam kawy. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym wpisie.

Moje kategorie – widok z iOS

#2 Jak eksportować dane z aplikacji?

Użytkownicy PanaParagona korzystają z aplikacji nie tylko na potrzeby budżetów domowych. Wiele osób używa naszej apki także do celów służbowych. Nic więc dziwnego, że często otrzymujemy pytania o to, w jaki sposób eksportować dane z aplikacji. Są na to 2 sposoby.

  • SPOSÓB I
    Statystyki wydatków z PanaParagona można eksportować do pliku CSV. Dzięki temu nie ma problemu z tym, by analizować dane np. na komputerze lub by wydrukować interesujące nas treści. Eksport danych do pliku CSV jest dostępny w wersji premium, czyli po postawieniu nam kawy.
  • SPOSÓB II
    Istnieje też możliwość udostępniania poszczególnych paragonów. Aby to zrobić, należy wybrać paragon, który chcemy przekazać dalej, edytować go i kliknąć w jedną z ikon w prawym, górnym rogu. To daje wiele możliwości, m.in.: wydruk paragonu, zapisanie zdjęcia paragonu w telefonie czy przesłanie go za pomocą maila lub popularnych komunikatorów.
Drukowanie lub udostępnianie paragonu - widok na Android
Drukowanie lub udostępnianie paragonu – widok na Android

#3 Czy kilka osób może mieć dostęp do tych samych paragonów?

Aby używać PanaParagona, nie trzeba zakładać konta – wystarczy zainstalować aplikację na telefonie i od razu można dodawać paragony. W takiej sytuacji dostęp do nich jest możliwy tylko na urządzeniu, na którym zostały dodane.

Jeśli chcesz aby twoja rodzina miała dostęp do twojego konta, wystarczy, że skorzystasz z funkcji „Udostępnianie konta„. To funkcja, która pozwala wygodnie współdzielić jedno konto pomiędzy kilkoma użytkownikami. Dzięki temu wszyscy uprawnieni domownicy lub współpracownicy mogą korzystać ze wspólnej przestrzeni na paragony, dokumenty oraz gwarancje – bez konieczności logowania się na osobne profile.

Centrum udostępniania – widok z iOS

Jeśli nurtuje Cię jeszcze jakieś pytanie dotyczące PanaParagona, zajrzyj do najczęściej zadawanych pytań (FAQ) lub napisz do nas na Facebooku lub na maila hello@panparagon.pl.

Przeczytaj

  • Cytrusy 2025. Sprawdziliśmy, jak zmieniały się ich ceny na przestrzeni ostatnich lat

    Cytrusy 2025. Sprawdziliśmy, jak zmieniały się ich ceny na przestrzeni ostatnich lat

  • Burger Drwala 2025 – sprawdziliśmy, jak zmieniały się jego ceny

    Burger Drwala 2025 – sprawdziliśmy, jak zmieniały się jego ceny

  • Dodawaj paragony i wspieraj zbiórki z Siepomaga.pl. Druga edycja akcji “Paragony poMocy” już od 1 czerwca 2024!  

    Dodawaj paragony i wspieraj zbiórki z Siepomaga.pl. Druga edycja akcji “Paragony poMocy” już od 1 czerwca 2024!  

PanParagon:
najlepsza aplikacja
do przechowywania paragonów
i wyszukiwania promocji