Funkcje aplikacji

Czy wiesz, że…, czyli o co najczęściej pytacie PanaParagona

PanParagon ma już ponad 350 tysięcy użytkowników na całym świecie. To naprawdę ogromna grupa osób, które chcą uporządkować swoje paragony i kontrolować wydatki. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak w pełni wykorzystać potencjał naszej aplikacji. Zebraliśmy zatem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o funkcje i możliwości PanParagona. Przeczytaj więc ten artykuł i sprawdź, czy wiesz, że tak można zrobić. 😉

#1 Czy można dodawać własne kategorie?

Czy wiesz, że to pytanie otrzymujemy zdecydowanie najczęściej? 😉 Na tę chwilę (sierpień 2020) własne kategorie wydatków można tworzyć za pomocą hashtagów (#). W tym celu podczas edycji paragonu należy w polu „Nazwa produktu” lub „Notatki” dodać # i nazwę własnej kategorii.

Statystyki uwzględniające kategorie z hashtagów są dostępne po postawieniu nam kawy. O tym, jak to zrobić, przeczytasz w tym wpisie.

#2 Jak eksportować dane z aplikacji?

Użytkownicy PanaParagona korzystają z aplikacji nie tylko na potrzeby budżetów domowych. Wiele osób używa naszej apki także do celów służbowych. Nic więc dziwnego, że często otrzymujemy pytania o to, w jaki sposób eksportować dane z aplikacji. Są na to 2 sposoby.

  • SPOSÓB I
    Statystyki wydatków z PanaParagona można eksportować do pliku CSV. Dzięki temu nie ma problemu z tym, by analizować dane np. na komputerze lub by wydrukować interesujące nas treści. Eksport danych do pliku CSV jest dostępny w wersji premium, czyli po postawieniu nam kawy.
  • SPOSÓB II
    Istnieje też możliwość udostępniania poszczególnych paragonów. Aby to zrobić, należy wybrać paragon, który chcemy przekazać dalej, edytować go i kliknąć w jedną z ikon w prawym, górnym rogu. To daje wiele możliwości, m.in.: wydruk paragonu, zapisanie zdjęcia paragonu w telefonie czy przesłanie go za pomocą maila lub popularnych komunikatorów.
Drukowanie lub udostępnianie paragonu - widok na Android
Drukowanie lub udostępnianie paragonu – widok na Android

#3 Czy kilka osób może mieć dostęp do tych samych paragonów?

Aby używać PanaParagona, nie trzeba zakładać konta – wystarczy zainstalować aplikację na telefonie i od razu można dodawać paragony. W takiej sytuacji dostęp do nich jest możliwy tylko na urządzeniu, na którym zostały dodane.

Jeśli chcesz, by wszystkie osoby w Twoim gospodarstwie domowym mogły zapisywać bieżące wydatki w jednym miejscu (tj. w aplikacji PanParagon), zaloguj się do PanaParagona za pomocą konta Google. Wtedy dostęp do paragonów oraz statystyk będzie mieć każda osoba, która na swoim telefonie zainstaluje naszą apkę i zaloguje się do niej za pomocą dedykowanego konta Google.

Jeśli nurtuje Cię jeszcze jakieś pytanie dotyczące PanaParagona, zajrzyj do najczęściej zadawanych pytań (FAQ) lub napisz do nas na Facebooku lub na maila hello@panparagon.pl.

 

Pobierz za darmo

Dodaj komentarz


Typ urządzenia
ANULUJ
close

Zamknij okno

close