Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową opcję płatności, pozwalającą pasażerom na zakup biletów z możliwością zapłaty w późniejszym terminie. Dzięki współpracy z PayPo, podróżni mogą skorzystać z odroczonej płatności, co daje im większą swobodę w planowaniu wydatków.
Odroczone płatności LOT – jak działa ta usługa?
Nowa opcja płatności umożliwia zakup biletu na stronie LOT bez konieczności natychmiastowego uregulowania rachunku. Po wybraniu metody PayPo, kupujący ma 30 dni na dokonanie zapłaty, pod warunkiem, że spłata nastąpi w terminie – wówczas usługa pozostaje bezpłatna. Jeśli ktoś zdecyduje się na spłatę w ratach, PayPo oferuje również taką możliwość.
Odroczone płatności LOT – zasady korzystania z nowej usługi
- Płatność można odroczyć o 30 dni bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem terminowej spłaty zobowiązania.
- Aby skorzystać z usługi, należy wybrać opcję PayPo jako metodę płatności oraz zatwierdzić operację kodem SMS lub w aplikacji. Nowi klienci PayPo muszą najpierw założyć konto u operatora.
- Warunkiem skorzystania z usługi jest brak zastrzeżenia numeru PESEL.
- W LOT obowiązuje limit na płatność odroczoną, wynoszący 2500 zł. Oznacza to, że do tej kwoty można odroczyć zapłatę za bilety.
Szukasz tanich biletów lotniczych? TUTAJ dowiesz się, kiedy najlepiej je kupić!